Madnyheder

Vertuo POP: Nespresso lancerer for første gang deres espresso-maskiner i farverige varianter

Nye farver, samme ikoniske bryg.

Vertuo POP: Nespresso lancerer for første gang deres espresso-maskiner i farverige varianter
Foto: Nespresso
Rasmus Krarup Jensen
Af Rasmus Krarup Jensen 7. december 2022

Nespresso og hele brandet omkring deres kaffemaskiner og kapsler har altid været meget stilren, stringent og minimalistisk – men nu vover de pelsen og giver en af deres ikoniske univers en farverig makover.

Maskinen er den nye Vertuo POP, som er en lille kompakt størrelse, der nu har fået meget mere identitet med pangfarvede detaljer. 

Kollektionen er inspireret af 70'ernes boligstil – farveudvalget fås i funky gul, fyrig rød, lyseblå og frisk mintgrøn. Dog stadigvæk med mulighed for klassikerne såsom crispy kridhvid og strømlinet sort. 

Foruden farven er maskinen målrettet eksempelvis studerende eller folk, som har begrænset plads i lejligheden eller køkkenet. 

Vertuo POP-kollektionen blev lanceret d. 1. december og kan nu købes online. Prisen er 899 kroner.

Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.