Mandekogebogen

Personale-øl: Ny bajer bakker op om sammenholdet i restaurationsbranchen

Skål en ekstra gang!

Nu nærmer vi os snart flere åbningsmuligheder for den hårdt ramte restaurationsbranche - og den hårde tid, som landets restaurantejere har stået sammen i, bliver nu hyldet med en ny øl fra Royal Unibrew.

Når landet åbner op igen, så kan man finde den følgende øl på menukortet - Personaleøl.

Det er en hyldest til alle de ansatte i restaurationsbranchen og er blevet brygget i 75.000 eksemplarer. 

Øllen er en ufiltreret, økologisk pilsner. Formålet med Personaleøllen er at skabe værdi for både restauratører, personale og gæster, som hver især vil nyde godt af tiltaget.

Ideen bag Personaleøllen er at sikre en ekstra indtjening til restauratørerne, hver gang de sælger den til deres gæster. Denne ekstra indtjening bruges på en personalefest, hvor sammenholdet styrkes.

"Kampagnen er en anerkendelse af de ansatte i branchen, der har løbet ekstra stærkt og levet i uvished i en branche, der har været presset på indtjeningen. Ønsket er at understrege, at vi står stærkest, når vi står sammen," pointerer Søren Jørgensen, Director On-Trade, Royal Unibrew.

Så i bund og grund handler det lige om at støtte branchen ved at skåle en ekstra gang - skål!

ANNONCE
Personale-øl: Ny bajer bakker op om sammenholdet i restaurationsbranchen
Del

Seneste nyt

Annonce